خرید سیو اینستا

این افراد می‌دانند که اگر پست‌هایشان به اکسپلور راه پیدا کند، مخاطبان بیشتری محتوای آن‌ها را خواهند دید، معروفیت برندشان بیشتر خواهد شد و به تدریج درآمدشان افزایش پیدا خواهد کرد. به طور خلاصه خرید سیو اینستا، کلید رشد و توسعه هر کسب و کار اینستاگرامی است. در این مقاله قصد داریم روش‌هایی برای ورود به صفحه اکسپلور بیان کنیم و در صورتی که شما هم می‌خواهید از این قابلیت اینستاگرام به نفع خودتان استفاده کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید. برای حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام، هیچ چیز مهم‌تر از محتوای جذاب نیست. باید محتوایی تولید کنید که مشارکت یا تعامل (انگیجمنت) مخاطب را برانگیزد. مهم‌ترین عامل برای ورود محتوای شما به صفحه اکسپلور، محتوای جذاب است.

کاربران این برنامه با ضربه‌زدن روی نماد ذره‌بین در پایین منوی برنامه به اکسپلور دسترسی پیدا می‌کنند. از نوار جست‌وجوی بالای صفحه، می‌توانید از کلمات کلیدی برای یافتن محتوا، اکانت‌ها و هشتگ‌های محبوب و مرتبط با یک موضوع خاص استفاده کنید. اگر قصد دارید که در بازار اینستاگرام فروش خوبی داشته باشید و به اکسپلور راه یابید، باید مخاطبان دنبال شونده خود را بشناسید.

کپشن هر پست جایی است که مخاطب دنبال حرف‌ها و توضیحات شما می‌گردد. هیچ پستی را بدون کپشن رها نکنید و حتما در کپشن سعی کنید مخاطب را طوری ترغیب کنید که کاری را که می‌خواهید انجام دهد. اگرچه میزان مجاز استفاده از هشتگ ۳۰ عدد در هر پست است اما به طور کلی میانگین تعداد ۱۱ هشتگ در هر پست می‌تواند برای بیشتر بیزینس‌ها مناسب باشد. البته بسته به آزمون خطایی که با تعداد هشتگ‌ها می‌کنید بعد از مدتی میزان مناسب استفاده از آن را خودتان پیدا خواهید کرد. فعالیت فالووینگ ها نیز در چیدمان اکسپلور هر شخص موثر است و صفحاتی که فالووینگ ها دنبال می کنند و به آنها علاقه نشان می‌دهند برای شما نیز نشان داده می شود. یکی از بخش های مهم اینستاگرام که با آیکن ذره بین مشخص شده و در این بخش محتواهایی متناسب با سلیقه شما و دوستانتان به نمایش در می آید.

دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی
اکسپلور اینستاگرام جایی است که شما می‌توانید کلی تغییرات در کسب و کار خود و یا پیج شخصی خود ایجاد کنید. این الگوریتم ها به فعالیت های شما بسیار دقت می‌کنند تا ببینند که چه کارهایی انجام داده اید. در قسمت خانه یا feed شما پست هایی نمایش داده می‌شود که فالویینگهای شما مستقیم آن را پست کرده اند. اما نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام ربط زیادی به فالویینگ های شما ندارد. اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تشخیص دهد که مخاطبان به چه نوع محتوایی علاقمند هستند و بر اساس سلیقه مخاطب، اکسپلور را مطابق میل او طراحی می کند تا کاربر از دیدن آنها لذت ببرد.

در این متن در مورد اینکه چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم صحبت کردیم و به شما گفتیم که این صفحه در کجای برنامه اینستاگرام قرار دارد.
محتوای شما باید آنقدر جذاب باشد تا مخاطب را به خود درگیر کرده و یا تصمیم بگیرد آن را دانلود کند و در سیستم شخصی‌اش نگهداری کند و یا آن را در برنامه ایسنتاگرام ذخیره کند.
سعی کنید این ویدیوها دانش و آگاهی مخاطب را در مورد حوزه کاری شما بالا ببرد.
در گزینه‌های موجود، با انتخاب Clear Cache می‌توانید داده‌های موجود در اینستاگرام را پاکسازی کنید.
سعی کنید اگر می‌خواهید در صفحه اکسپلور دیده شوید به نکاتی که در این متن اشاره کردیم، توجه داشته باشید.
برای بیشتر کسب‌وکار‌ها، نمایش پست در اکسپلور به جذب مشتری بالقوه و به‌تبع آن، فروش بیشتر منجر می‌شود؛ بنابراین اهمیت دارد که بدانیم چگونه به اکسپلور اینستاگرام برویم. با بارگذاری میلیون‌ها پست جدید در هر روز، بازدید محتوا در اینستاگرام بسیار رقابتی است؛ همین امر، نمایش پست‌ها در صفحه کاوش را دشوار می‌کند. برای مثال، اگر پست شما درباره لباس بوده و هشتگ‌هایی درباره کشاورزی اضافه کنید، باعث می‌شود تا افرادی پست شما را ببینند که هیچ علاقه‌ای به آن ندارند. فکر کنم چندین بار گفتیم که تعامل مهمترین عامل وارد شدن به اکسپلور است. خب اگر شما فالوور فیک داشته باشید اینستاگرام به تعداد فالوور های شما نگاه می‌کند.

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که از انواع و اقسام محتوا (تصویر، ویدیو، IGTV یا استوری) برای جذب مخاطب استفاده کنید. اگر در حال حاضر حساب‌هایی را دنبال می‌کنید که زمینه فعالیت آن‌ها مشابه شما است، صفحه اکسپلور اینستاگرام شما پر از محتواهایی بوده که مربوط به حوزه خودتان است. شما باید بهترین پست‌ها را پیدا کنید و از آن‌ها مطالب زیادی یاد بگیرید. همان طور که می‌دانید اینستاگرام دیگر تعداد لایک‌ها را نشان نمی‌دهد و بهترین راه برای پی بردن به موفقیت یک پست، نمایش آن توسط الگوریتم است. به بیان ساده‌تر وقتی یک پست در صفحه اکسپلور نمایش داده می‌شود، بدانید که تعامل خوبی داشته که به این صفحه راه پیدا کرده است. بنابراین سعی کنید مطابق با استانداردهای محتواها و پست‌های موجود در صفحه اکسپلور رفتار کنید تا شما هم مثل آن‌ها خیلی زود به این صفحه بیایید.

معیارهای اصلی برای چیدمان صفحه اکسپلور اینستاگرام
در فیدِ صفحهٔ اصلی، افراد فقط پست‌هایی از پیج‌های دنبال‌شدهٔ خود را می‌بینند؛ اما در صفحهٔ اکسپلور، طبقه‌بندی پست‌ها متفاوت است. نکته دیگری که موجب افزایش تعامل مخاطبان می‌شود، این است که در ساعات مناسبی پست بگذارید. این بدان معناست که شما باید در ساعاتی از روز پست بگذارید که اکثر مخاطبان شما آنلاین باشند و به‌محض پست گذاشتن، بتوانند با آن تعامل برقرار کنند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای مثال در تصویر زیر نمونه بنر آن را مشاهده می‌کنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. با توجه به تصویر، ویژگی‌های بنرهای کاپریلا مانند حجم کم و ارتباط موضوعی آن با مطلب کاملا مشخص است. کاربران اینستاگرام برای دسترسی به این صفحه لازم است روی نماد ذره‌بینی که در بخش پایینی رابط کاربری اپلیکیشن قرار گرفته بزنند. اگر پست شما یک ساعت پس از انتشار توسط افراد دیگر، لایک، کامنت و سیو شود، احتمال رفتن آن به اکسپلور افزایش خواهد یافت.

باید بدانید که پروفایل‌های خصوصی در بخش پربازدیدها (اکسپلور) به نمایش در نمی‌آیند. این کار تاثیر شگفت انگیزی در ورود پست های شما به اکسپلور خواهد داشت. اگر برای صفحه اینستاگرام‌تان استوری می‌گذارید، مطمئن شوید لوکیشن خود را هم مشخص کرده‌اید. حالا فرض کنید اگر به بازاری دست پیدا کنید که روزانه میلیون ها نفر در اون رفت و آمد دارند، چه تعداد افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد و تبدیل به مشتریان دائمی شما می‌شوند. در صورتی که یک تصویر از حساب‌های فروشگاهی به چشمتان خورد و آن را پسندیدید، روی علامت ربان مانند در پایین سمت چپ پست بزنید تا به فهرست علاقمندی‌ها اضافه شود. پس اگر می‌خواید راز اینستاگرامرهای حرفه‌ای رو یاد بگیرید و به این سوال پاسخ بدید که چطوری پستمون بره تو اکسپلور حتما این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید.

یکی دیگر از انواع تگ، تگ لوکیشن است که استفاده از آن خصوصا به بیزینس‌های محلی کمک شایانی می‌کند. به هرحال هشتگ‌ها و تگ‌ها امکاناتی هستند که اینستاگرام به رایگان در اختیار شما گذاشته پس با استفاده‌ی مناسب از آنها سعی کنید خودتان را در معرض دید بیشتری قرار بدهید. از این قسمت، گزینه Not interested یا علاقه‌ای ندارم(در نسخه‌های فارسی) را انتخاب کنید. با انجام این کار، اینستاگرام می‌فهمد که این نوع محتوا مورد علاقه شما نیست و دیگر موارد مشابه را نمایش نخواهد داد. برای گزارش پست‌هایی که مورد علاقه شما نیستند، ابتدا روی آن پست بروید. سپس، سه نقطه بالای صفحه را بزنید تا گزینه‌های مربوط به پست مورد نظرتان را مشاهده کنید.

افزایش تعداد صفحاتی که به آنها علاقه دارید
صفحه اکسپلور اینستاگرام، قسمتی جذاب از این پلتفرم است که کاربران بخش زیادی از زمان خود را صرف گشت و گذار در آن می‌کنند. در این بخش، محتواهایی را می‌بینید که به آن‌ها علاقه و واکنش نشان داده باشید. با این حال، عواملی همچون خستگی، نیاز به تنوع یا نمایش پست‌های غیرمرتبط، ممکن است شما را به این فکر بیندازد که چگونه می‌توانید صفحه اکسپلور خود را ریست کنید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟
پارس اینستاگرام، تخصصی‌ترین مرجع اینستاگرام است که با بیش 7 سال تجربه در زمینه شبکه های اجتماعی به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارائه راه کارهای مختلف می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت پیج و صفحه اینستاگرام شما کمک کند. برای این که بیشترین میزان تعامل با مخاطبان خود را داشته باشید باید زمان طلایی پست گذاشتن را بر اساس فعالیت مخاطبین هدف خود در اینستاگرام پیدا کنید. برای ارزیابی زمان طلایی می توانید از بخش insight صفحه، فعالیت مخاطبان خود را ارزیابی کنید. در این محتوا سعی کردیم به شما آموزش دهیم که چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم. مطمئنم در سراسر وب فارسی مقاله ای کامل تر از این پیدا نخواهید کرد.

اگر بخوام یکم ساده‌تر براتون توضیح بدم، پست‌هایی که شما توی اکسپلور می‌بینید بستگی به عکس‌ها یا ویدئوهایی داره که قبلا لایک و سیو کردید. دومین مورد اینکه اکسپلور باید پاکسازی بشه و تعاملتون با پست هاب مرتبط با حوزه کاریتون باشه تا به مرور نمایش اولیه اکسپلورتون درست بشه. توجه داشته باشید که یکی از راه‌های جذب مخاطب، نوشتن کپشن‌های زیبا و مرتب است. اگر احساس می‌کنید که با وجود هشتگ‌ها، زیبایی، نظم و ترتیب کپشن به هم می‌ریزد، می‌توانید خودتان کپشن‌ها را در اولین کامنت قرار دهید.

شما می‌توانید با حذف جداگانهٔ پست‌هایی که دوست ندارید، اکسپلور خود را به‌صورت دستی تغییر دهید. با انتخاب جداگانهٔ این موارد، به اینستاگرام اجازه می‌دهید الگوریتم را تغییر دهد؛ زیرا اینستاگرام متوجه می‌شود که شما هیچ علاقه‌ای به این محتوا ندارید. برند شما باید به ورود پست‌های خود به اکسپلور اهمیت دهد؛ زیرا به این معنی است که افراد بیشتری ممکن است محتوای شما را ببینند. در حال حاضر، اصلی‌ترین مزیت ورود به اکسپلور این است که افراد بیشتری با محتوای شما تعامل برقرار می‌کنند.

این امر موجب می‌شود که تعامل آنها با پست‌های شما نیز به طرز چشم‌گیری افزایش یابد. برای اینکه بتوانید از دو قابلیت بالا استفاده کنید باید محتوای هدفمند تولید کنید. طبیعتا کاربران پست‌های آموزشی را بیشتر ذخیره می‌کنند تا بعدا دوباره بتوانند آن را تماشا کنند. یا می‌توانید از جملات و حالاتی که بین عموم رایج است استفاده کنید. اما زمانی که اتفاق بیفتد کار شما را بسیار راحت‌تر می‌کند و افراد بسیاری شما را می‎‌بینند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود را از حالت خصوصی یا همان private، به حالت عمومی تغییر دهید. بعد از اینکه همه موارد بالا را دنبال کردید، حالا نوبت آپلود کردن پست می رسد. احتمالا تا اینجا پاسخ خوبی برای سوال چگونه عکس در اکسپلور اینستاگرام بگذاریم گرفته اید. حتما استوری شما را در بین استوری‌های خود منتشر می‌کنند و به این صورت تعامل کاربران با شما بیشتر خواهد شد.

سپس، سعی کنید با لحنی که مخاطبان بیشتر می‌پسندند، با آنها صحبت کنید. به‌طورکلی، باید تمام اقدامات خود را بر اساس علاقه مخاطبان خود انجام دهید. شما می‌توانید صفحه اکسپلور اینستا را با ضربه زدن روی ذره‌بین پایین صفحه، پیدا کنید. در بالای صفحه آن هم این امکان را دارید تا سایر اکانت‌ها، هشتگ‌ها، مکان‌ها و… را سرچ کرده و پیدا کنید. در ماه نوامبر، اینستاگرام به این بخش قابلیتی اضافه کرده است که با سرچ کردن کلمه کلیدی، بتوانید موضوعات مرتبط به آن را بیابید.

この記事へのコメント